dimecres, 18 d’abril del 2012

...avançant...

Ara mateix estic diferents projectes a l'hora, em dóna la sensació que no avanço però també m'agrada perquè així vaig combinant i res es fa repetitiu. 


Per una banda, el primer camí de taula està així: 



Poc a poc, vaig avançant i aprenent: 





 Per altra banda, el quilt d'estrelles per a la meva tieta ha estat parat unes setmanes, perquè havíem d'acabar de decidir si fèiem algun canvi o no. 

De moment no fem cap canvi, per tant, us podeu fer una idea de com quedarà: 



2 comentaris:

  1. preciosos ambos trabajos1 Yo el bordado lo veo de lo más avanzado!
    besos!

    ResponElimina
  2. M'encanta tant el cami de taula que esta quedant súpermegaxulìssim!!com les estrelles de la Mimar estas feta una artista :))
    Petonets

    Mita

    ResponElimina